Lehdistötiedote: Dropin uusi allasmalli haastaa markkinoiden ulkoporealtaat

Inspiroidu » Ajankohtaista » Lehdistötiedote: Dropin uusi allasmalli haastaa markkinoiden ulkoporealtaat

Drop Design Pool lanseerasi Drop-altaan 4 vuotta sitten vuoden 2015 Kevätmessuilla. Yritys esitteli messuilla uudenlaisen, perinteisistä kylpytynnyreistä ja paljuista täysin poikkeavan designaltaan, jonka voi tyylikkäästi upottaa terassille. Yrittäjä Nikolai Ruolan suunnitteleman altaan myynti lähti välittömästi kovaan kasvuun, ja kasvu on jatkunut voimakkaana kaikki nämä vuodet. Suomalaisen Työn Liitto palkitsi Drop-designaltaan heti vuoden 2015 Habitaressa arvostetulla Vuoden Designteko –palkinnolla.

Kuluvien vuosien aikana yritys on laajentanut täysin uuteen tuotekategoriaan ja markkinoille tuotiin näyttävä Drop Design Fire -ulkotuli. Lisäksi perinteisestä Drop-altaasta kehitettiin matalampi versio, joka mahdollistaa upotuksen esimerkiksi rivitalojen matalille terasseille tai kattoterasseille. Valmiit allaspaketit ja lisäpalvelut tulivat jäädäkseen, ja ne tekivät ostamisesta, juuri itselleen sopivan allasvaihtoehdon valinnasta sekä altaan asennuksesta entistäkin helpompaa.

DROP DESIGN SPA – MODERNI ULKOPOREALLAS

Vuoden 2019 Kevätmessuilla yritys esittelee tuotteen, jota asiakkaat ovat odottaneet ja toivoneet jo pitkään.

Drop Design Spa on moderni uutuusallas, jossa Drop-altaan pettämätön design on yhdistetty hieroviin poresuuttimiin ja ulkoporealtaiden huipputekniikkaan. Se on täysverinen ulkoporeallas, jonka viimeistellyn kaunis ulkomuoto, ergonomisuus ja käyttäjälähtöisyys tarjoavat todellista arjen luksusta niin kodin pihamaalle, terassille kuin kesämökin rantaan.

Drop Design Spa on Avainlippu -merkillä varustettu, Suomessa suunniteltu sekä valmistettu upea allas, joka takaa ensiluokkaisen kylpykokemuksen. Sen voi perinteisen Drop-altaan tavoin upottaa tyylikkäästi terassiin tai verhoilla haluamallaan materiaalilla.

Spa-altaassa on hierontapaikat neljälle, yhteensä 32 hierontasuutinta ja samanaikaisesti altaaseen mahtuu jopa kahdeksan kylpijää. Altaan tekniikkaa ja veden lämpötilaa on mahdollista ohjata omalla älypuhelimella tai tabletilla.

KÄYTTÄJÄTUNNUS
SALASANA

Kirjautuminen

Kirjaudu sisään antamalla
tunnuksesi ja salasanasi.

› Uusi asiakas? Rekisteröidy tästä.
› Unohtuiko salasana?